قتل وحشتناک یک سیاه‌پوست زندانی توسط مأمور زندان با شوک الکترونیکی


قتل وحشتناک یک سیاه‌پوست زندانی توسط مأمور زندان با شوک الکترونیکی
روز جمعه مقامات "کارولینای جنوبی" در آمریکا ویدئویی را از جزئیات مربوط به ساعات پایانی زندگی "جمال ساترلند"، مرد سیاه‌پوستی که در ژانویه پس از اسپری فلفل و شوک الکتریکی در سلول زندان خود به قتل رسید, منتشر کردند.

پایگاه خبری "cbs" در این باره نوشت, مطابق بیانیه "کیت سامی" شهردار شهر "چارلستون شمالی"، "ساترلند" 31ساله در تاریخ 4 ژانویه در یک مرکز روانپزشکی که وی تحت درمان بهداشت روان بود، دستگیر شد.

صبح روز بعد معاونان کلانتر منطقه "چارلستون" تلاش کردند "ساترلند" را برای رسیدگی به امور اداری از سلول خارج کنند؛ در این ویدئو دو معاون کلانتر در خارج از سلول "ساترلند" قرار دارند و یکی از آنها با شوک الکتریکی پیاپی وی را مورد هدف قرار می‌دهد و "ساترلند" از درد فریاد می‌زند و روی زمین می‌افتد.

جدول زمانی وقایع منتشرشده نشان داد اسپری فلفل نیز به‌کار گرفته شده است؛ "ساترلند" یک ساعت و 15 دقیقه پس از تلاش معاونان برای بیرون کشیدن وی از سلول و پس از تقریباً یک ساعت تلاش برای احیا، جان خود را از دست داد.

مطابق نتایج منتشره از کالبدشکافی جسد توسط پزشکی قانونی منطقه "چارلستون", علت مرگ اثرات نامطلوب شوک الکتریکی عنوان شده است.

"کریستین گراتزیان"، کلانتر ناحیه چارلستون ، وقایع 5 ژانویه را فاجعه‌ای وحشتناک توصیف کرد.

منبع: تابناک

«« بازگشت

تاریخ درج: 1400/02/25